كلاس سئو يا بهينه سازي موتورهاي جستجو
كلاس درسي براي آموزش سئو و بهينه سازي انواع سايت ها

سئو سايت خبري چگونه است؟

پيدا كردن يك مشاور سئو كه آماده است نگاهي به سايت شما بياندازد و ليست بلندبالايي از استراتژي هاي سئو سايت هاي خبري را به شما ارائه دهد، كار سختي نيست. اما معمولاً اين جايي است كه تخصص اكثر آنها به پايان مي رسد. سئوي واقعي براي وب سايت هاي خبري است كه از طريق مسائل استانداردي كه اكثر متخصصان سئو آن را درك مي كنند كار مي كند و سپس با استفاده از داده هاي شديد و نگرش به مسائل مبهم تر رسيدگي مي كند.شايد اين حرف را از مشاورين سئو شنيده باشيد كه براي انجام سئو سايت عجله كن!اما چرا؟


زمينه هايي كه در سئو سايت هاي خبري بايد انجام شود

1.بهينه سازي Google News
2.مشاركت براي سنديكاي محتوا
3.هدف گذاري مخاطب و تجزيه و تحليل
4.كلمات كليدي موضوعي براي وب سايت هاي خبري
5.آموزش براي تيم داخلي شما
6.مهاجرت از HTTP به HTTPS
7.سيستم هاي مديريت محتوا
8.اسكيما
9.سئوي موبايل
10.سئو با شبكه هاي اجتماعي
11.سئو براي مجلات آنلاين

انتشار محتواي هميشه سبز

محتواي هميشه سبز، همانطور كه از نام آن پيداست، براي خوانندگان سال ها تازه و مرتبط مي ماند. بهترين نمونه ها نكات بهداشتي، اختلالات رواني و موضوعات تاريخي هستند.

 

http://seoclass.sitearia.ir/

 

اما آيا محتواي هميشه سبز مي تواند براي يك پورتال خبري كار كند؟


اين به اين دليل است كه يك وب سايت خبري قرار است شيك ترين و به موقع ترين محتوا را ارائه دهد. و اين محتوا با افزايش سن احتمالاً ترافيك كمتر و كمتري دريافت مي كند. خب، اين احتمالاً در صنعت خبر اتفاق مي افتد. براي ماندن در جستجوها بايد به انتشار مقالات خبري بيشتري ادامه دهيد.
اما اين بدان معنا نيست كه محتواي هميشه سبز در يك وب سايت انتشار اخبار جاي پسين مي گيرد. محتواي هميشه سبز مي تواند ترفندي را براي يك وب سايت براي دريافت ترافيك بيشتر انجام دهد. مي تواند به موازات مقالات خبري شما پيش رود. براي مثال، مي‌توانيد هنگام انتشار اخبار كوويد ۱۹ در كنار آن، نكاتي را براي محافظت در برابر كوويد ۱۹ ارائه دهيد.

چگونه محتواي هميشه سبز را در پورتال خبري خود بگنجانيم؟

مي‌توانيد آن را در دسته‌هاي اختصاصي مديريت كنيد (اگر در صفحه اصلي نباشد.)
با سئو سايت خبري، ما مي دانيم كه اين صنعت به سرعت در حال تغيير است. ما به سرعت حركت مي كنيم و در صورت نياز تنظيمات متغير را با گزارش دقيق زمان واقعي انجام مي دهيم.
به محض ارسال، گوگل شروع به بررسي سايت خبري شما براي درج مي كند. اكثر مراحل در ليست بالا براي تبديل سايت شما به يك نامزد بادوام تر است. اما حتي اگر پذيرفته نشديد، اين دستورالعمل براي افزايش ديد سايت شما در گوگل و كيفيت كلي محتواي آن است كه هميشه براي رتبه بندي شما خوب است.

 

منبع: https://nabzemarketing.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۳:۴۴ ] [ مستر اميري ] [ نظرات (0) ]

سئوي در يزد

سئو در يزد شامل يك استراتژي ارگانيك به جاي پرداخت هزينه براي تبليغات (ads) است. همچنين معمولاً منجر به جريان بيشتر ترافيك ارگانيك به وب سايت شما مي شود. هر دوي اين عوامل در درازمدت باعث صرفه جويي در پول شما مي شود و با هزينه بسيار كم تأثير مثبتي بر تجارت شما مي گذارد.


قرار گرفتن در معرض نام برند

وقتي مردم در گوگل سرويس يا محصولي را كه مي خواهند جستجو مي كنند، و شما آن را پيشنهاد مي كنيد، مي خواهيد وب سايت شما در بهترين نتايج جستجو شهر خود يعني يزد ظاهر شود! اين چيزي است كه بهينه سازي موتور جستجو يا سئو انجام مي دهد. به همين دليل، حداقل، سئو به شدت آگاهي برند شما را افزايش مي دهد، اگر نه كليك ها و فروش شما و شما در شهر يزد شناخته تر مي‌شويد.

ROI واقعي

وقتي چيزي را در گوگل جستجو مي كنيد، چند بار از صفحه اول عبور مي كنيد؟ يا حتي از 5 نتيجه اول گذشته؟ درست است؟ مخاطب هدف شما به همين صورت عمل مي كند. به همين دليل است كه وقتي وب سايت شما يكي از آن نقاط برتر را در نتايج جستجو دارد، تمايل به دريافت ترافيك وب سايت (و در نتيجه فروش يا بازديد از فروشگاه) داريد!

 

http://seoclass.sitearia.ir/

 

چرا از خدمات سئو در يزد استفاده كنيم؟

بين 70 تا 80 درصد از مردم قبل از انجام هر گونه تجارت با شركت، به صورت آنلاين درباره شركت تحقيق مي كنند.

دليل آن اين است كه مشتريان بايد قبل از خريد از يك برند، اعتماد و آشنايي با آنها را احساس كنند.
اكنون وقتي مي گوييم مردم درباره يك شركت به صورت آنلاين تحقيق مي كنند، روش اصلي كه براي انجام اين كار استفاده مي كنند اين است كه سرويس يا محصول مورد نياز خود را در گوگل جستجو كنند. اگر در صفحه اول گوگل براي كلمات كليدي (جستجوهاي گوگل) رتبه بندي نمي كنيد، مشتريان در حال جستجوي مرتبط با كسب و كار شما هستند، پس مشتريان بالقوه شما به جاي آن، وب سايت هاي رقباي شما را مي بينند! شما مي خواهيد از خدمات سئو سايت در يزد استفاده كنيد تا در صفحات نتايج جستجوي گوگل بالاتر از رقباي خود قرار بگيريد. اين تضمين مي كند كه شما جريان بالاتري از ترافيك واجد شرايط را به سايت خود دريافت كنيد.

 

منبع: https://nabzemarketing.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۱۴:۴۱ ] [ مستر اميري ] [ نظرات (0) ]

چرا به سئو در قم نياز داريد؟

سئو در قم تاكتيكي است كه براي هدايت بازديدكنندگان بيشتر از شهر قم به يك وب سايت يا كسب و كار استفاده مي شود. اين امر ديده شدن شما در فضاي آنلاين را براي يك تجارت با مصرف كنندگان قمي و خريداران B2B افزايش مي دهد. به عنوان مثال، ما به يك شركت كنترل آفات و يك شركت چاپ B2B كمك كرده‌ايم تا كسب‌وكار خود را با ديده شدن بيشتر در نتايج جستجو توسعه دهند.
از آنجايي كه نتايج جستجو شخصي‌سازي شده‌اند، بر اساس مكان جستجوگر هستند. تاكتيك‌هاي سئو در قم به كسب‌وكار شما كمك مي‌كنند تا در نتايج جستجوي ارگانيك و فهرست‌هاي قمي، كه نقشه، فهرست كسب‌وكارها و نقاط پين مكان‌هاي تجاري را نشان مي‌دهند، نشان داده شود.
ما از اين تاكتيك در خدمات سئوي مشاغل كوچك خود براي رتبه بندي مشاغل تك يا چند مكان در نتايج جستجوي جغرافيايي مانند جستجوهاي "نزديك من" استفاده مي كنيم.

سئو در قم چه كاري براي كسب و كار شما انجام مي دهد؟

مزاياي يك كمپين موفق سئو در قم عبارتند از:
افزايش ديده شدن شما در جستجو و فهرست هاي آنلاين با خريداران قمي
افزايش ترافيك وب سايت و سرنخ ها از مناطق هدف جغرافيايي شهر قم
ترافيك هدفمندتر و ترافيك بيشتر براي عبارات جستجوي مرتبط با قم
Google Maps و قابليت مشاهده فهرست شهر قم در گوگل بهبود يافته است
بهبود شهرت از طريق مديريت شهرت براي بهبود اعتبار نزد خريداران

موفقيت سئو در قم چگونه به نظر مي رسد؟

سئوي در قم بيشتر از قرار دادن وب سايت شما در يكي از صفحه نتايج موتور جستجو (SERP) است. يك استراتژي موفق سئو بر موارد زير تاكيد دارد:
- مشتريان بالقوه مناسب را به عنوان سرنخ جذب مي كند
- نتايج موبايل: اطمينان حاصل مي كند كه وب سايت شما در جستجوهاي تلفن همراه نشان داده مي شود -
- چابكي و انعطاف پذيري -
- همكاري -
ارائه دهنده سئوي موفق:
ديده شدن بهتر براي كلمات كليدي هدفمند
رتبه بندي صفحه يك براي كلمات كليدي با ارزش بالا
ترافيك بيشتر، تماس هاي تلفني و تكميل فرم ها از سرنخ هاي با كيفيت بالا
رويكرد ما به خدمات سئو در قم

 

http://seoclass.sitearia.ir/

 

بهينه سازي سايت در قم

تحقيقات كلمات كليدي، بهينه سازي محتواي موجود در سايت و استراتژي هاي خاص جغرافيايي سنگ بناي خدمات سئو در قم هستند.

توليد محتوا

ما محتوايي را براي حمايت از كمپين سئو در قم شما برنامه ريزي مي كنيم و مي توانيم محتوا را به عنوان بخشي از كمپين سئو سايت در قم شما ايجاد كنيم. اين ممكن است مانند صفحات محصول يا خدمات اضافي، مقالاتي در وب‌سايت شما يا مقالاتي براي وب‌سايت‌هاي شخص ثالث باشد كه به وب‌سايت شما پيوند مي‌دهند.

نقل قول هاي محلي

مديريت فهرست كسب و كار در بيش از 100 فهرست آنلاين، با اطمينان از اينكه اطلاعات شما دقيق و قابل مشاهده است.
صفحات فرود
ما مي توانيم صفحات فرود را در صورت نياز طراحي، بنويسيم و ايجاد كنيم.

 

منبع: https://nabzemarketing.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۱۲:۵۱ ] [ مستر اميري ] [ نظرات (0) ]

سئو سايت فروشگاهي

بهترين راه براي تبليغ فروشگاه اينترنتي شما و افزايش فروش چيست؟ چگونه مي توانيد ترافيك ارگانيك را به سايت فروشگاهي خود بدون اتكا به PPC و تبليغات پولي افزايش دهيد؟
پاسخ از طريق سئوي فروشگاهي است.
در اين پست، خواهيد آموخت كه سئوي تجارت الكترونيك چيست، چه تفاوتي با سئوي معمولي دارد، چرا بايد در سئوي تجارت الكترونيك سرمايه گذاري كنيد و چگونه به بهينه سازي موتور جستجو براي يك فروشگاه آنلاين نزديك شويد.

سئو سايت فروشگاهي چيست؟

سئو براي سايت هاي فروشگاهي (google shopping seo) اصطلاحي است كه براي توصيف فرآيند بهينه سازي موتورهاي جستجو براي فروشگاه هاي آنلاين استفاده مي شود.
به عبارت ساده، اين مجموعه قوانيني است كه براي يك وب سايت تجارت الكترونيك اعمال مي شود تا براي موتور جستجو مناسب باشد.

آيا سئو فروشگاهي با سئو متفاوت است؟

سوال واضح اين است كه تفاوت بين سئوي تجارت الكترونيك و سئو به طور كلي چيست؟
آيا با نام ديگري يكسان است؟
نه كاملا.
سئوي سايت فروشگاهي شامل تمام مفاهيم سئو به همراه دستورالعمل هايي است كه مختص فروشگاه هاي آنلاين است كه ممكن است براي انواع ديگر وب سايت ها قابل اجرا نباشد.
به عنوان مثال، براي يك وب سايت غير تجاري، صفحات دسته بندي ممكن است از نظر سئو چندان مهم نباشند، اما براي يك وب سايت تجارت الكترونيك مهم هستند و نياز به توجه ويژه دارند.
تفاوت ديگر وبلاگ نويسي است. يك وبلاگ فعال هنگام انجام سئو براي وب سايت هاي فروشگاهي و هنگام انجام سئو براي وب سايت هاي غير تجارت الكترونيك نقش متفاوتي دارد.
براي جلوگيري از هرگونه سردرگمي، هر چيزي كه در مورد سئو در آموزش سئو يا راهنماي سئو مي خوانيد، براي فروشگاه هاي آنلاين نيز قابل اجرا است. سئوي فروشگاه فراتر از سئوي معمولي است.
مزاياي سئو سايت فروشگاهي براي فروشگاه هاي آنلاين

 

http://seoclass.sitearia.ir/

 

مزاياي سئو براي وب سايت هاي تجارت الكترونيك چيست؟ چرا صاحبان مغازه ها بايد روي سئو سرمايه گذاري كنند؟

قرار گرفتن در معرض موتورهاي جستجو

يك وب سايت تجارت الكترونيك در واقع يك تجارت آنلاين است. اين يك سرگرمي يا يك وب سايت نيست كه براي سرگرمي ساخته شده است، بلكه كسب و كاري است كه نياز به فروش، سود و رشد در طول زمان دارد.

آمار مزاياي سئو

موتورهاي جستجو روزانه به ميليون ها پرسش پاسخ مي دهند و بسياري از آنها به تجارت الكترونيك مربوط مي شوند.
علاوه بر مراجعه مستقيم به ديجي كال يا ترب، هزاران نفر در روز از موتورهاي جستجو و اكثراً گوگل براي يافتن محصولي براي خريد استفاده مي كنند.
سئو سايت فروشگاهي تان به شما كمك مي كند در موتورهاي جستجو قرار بگيريد و سهم عادلانه خود را از ترافيك دريافت كنيد.

براي كلمات كليدي مهم رتبه هاي بالايي كسب كنيد

دريافت ترافيك از موتورهاي جستجو اولين قدم است اما كافي نيست.آنچه شما نياز داريد ترافيك هدفمند است.ترافيك ارگانيك هدفمند از سوي كاربراني مي آيد كه دقيقاً مي دانند چه مي خواهند.
اين كاربران قصد واضحي دارند و زماني كه يك پرس و جو را در كادر جستجو تايپ مي كنند، اين هدف را بيان مي كنند.
به عنوان مثال، وقتي كاربري در كادر جستجو خريد دوربين فيلمبرداري ضد آب hd را تايپ مي‌كند، هدف مشخصي دارد و اگر يك سايت تجارت الكترونيكي داريد كه دوربين‌هاي ويديويي مي‌فروشد، اين نوع كاربري است كه به احتمال زياد تبديل خواهد شد.
از طريق سئوي تجارت الكترونيك شما قادر خواهيد بود آن كلمات كليدي دم بلند را شناسايي و بهينه سازي كنيد كه مي توانند رتبه هاي بالاتري را براي شما به ارمغان بياورند و در كسب و كار شما تفاوت ايجاد كنند.

 

منبع: https://nabzemarketing.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۴:۴۳ ] [ مستر اميري ] [ نظرات (0) ]

سئو سايت آموزشي چرا لازم است؟


نياز به آموزش با كيفيت در حال افزايش است. دانش آموزان روز به روز خودآگاه تر مي شوند و از نظر دانش بهترين ها را مي خواهند. از آنجايي كه internetهمه چيز را تقريباً نزديك‌تر كرده است، جستجوي دانشگاه تنها چند كليك با شما فاصله دارد. دقيقاً به همين دليل است كه تمركز بر افزايش ترافيك آنلاين به منظور سئو سايت آموزشي زياد است. از اين رو، نگاهي به استراتژي هاي مناسب شامل سئو براي موسسات آموزشي كمك مي كند.
اما وقتي صحبت از روند انجام سئو سايت آموزشي مي شود، مواردي وجود دارد كه بايد درباره سئو مورد مطالعه قرار گيرد كه به شرح زير است:


1. درك وب سايت

هنگامي كه صحبت از ساخت محتواي خاص با سئو براي موسسات آموزشي مي شود، نياز به درك تمام جنبه هاي ضروري موسسه جزء اصلي است. از اين رو، قبل از تنظيم محتوا براي وب سايت، زمان با كيفيتي بايد صرف مطالعه وب سايت، مدارك تحصيلي و برنامه هاي آموزشي مختلف ديگري شود كه توسط موسسه ارائه مي شود.
اما تحقيق فقط اولين بخش از فرآيند فشرده است. يك ارائه‌دهنده خدمات سئو بيشتر در جهت ايجاد فهرست كاملي از دستورالعمل‌ها كار مي‌كند كه بهترين شيوه‌ها را در سراسر وب‌سايت به طور يكسان اجرا مي‌كند.
به عنوان مثال، دانش‌آموزاني هستند كه هنوز در مورد آنچه كه مي‌خواهند بعد از دبيرستان انجام دهند نامشخص هستند و جستجوي مدارك با بازده بالاتر به آنها كمك مي‌كند تا تصميم بگيرند. يك استراتژي اختصاصي در سئو براي مؤسسات آموزشي بايد چنين سؤالاتي را جستجو كند كه در جمعيت هدف محبوب هستند و بر اين اساس به بهينه سازي وب سايت كمك كند.

 

http://seoclass.sitearia.ir/

 

2. گزارش گيري سايت را انجام دهيد

يك موسسه بايد خدمات حسابرسي سئو را انتخاب كند كه به آنها كمك مي كند تا مناطق ضعيف و نياز به تغيير را شناسايي كنند. گزارش گيري انجام شده براي سئو سايت آموزشگاهي همچنين به سايت كمك مي كند تا جنبه هايي را درك كند كه مي تواند دسترسي به وب سايت را براي ربات هاي موتور جستجو آسان تر كند و ترافيك را بهبود بخشد.


3. سايت بايد ريسپانسو در موبايل باشد

با فراگير شدن استفاده از گوشي هاي هوشمند، خوانايي وب سايت در گوشي هوشمند نيز نقشي حياتي در افزايش ترافيك سايت ايفا مي كند. در واقع، گوگل در نظر دارد هر يك از صفحات جستجوي خود را بر اساس خوانايي محتوا و توانايي سايت براي عملكرد خوب در مرورگرهاي تلفن همراه رتبه بندي كند.
از اين رو، چه مخاطب هدف از مرورگر تلفن براي جستجوي آنلاين استفاده كند يا نه، همه ايندكس‌ها به عنوان يك تمرين در سئوي سايت آموزشي، سازگار با موبايل هستند. همه تحت يك دامنه واحد مديريت مي شوند. حتي CMS (سيستم هاي مديريت محتوا) آنها تحت يك دامنه واحد قرار مي گيرند. اين امر دسترسي به سئوي انتخاب شده براي مؤسسات آموزشي و يا حتي رتبه بندي را دشوار مي كند. براي از بين بردن اين مانع، يك ارائه دهنده خدمات سئوي خوب اطمينان حاصل مي كند كه وب سايت هاي آموزشي سبك تر و بدون از دست دادن محتوا يا تصاوير ساخته شده اند.

 

منبع: https://nabzemarketing.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۱۳:۰۸ ] [ مستر اميري ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ قصد دارم مقالاتي درباره سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو بنويسم.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی