كلاس سئو يا بهينه سازي موتورهاي جستجو
كلاس درسي براي آموزش سئو و بهينه سازي انواع سايت ها

راهكار مناسب براي افزايش لايك در اينستاگرام

همان­طور كه مي­دانيد اين روزها استفاده از شبكه­هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، براي افراد زيادي تبديل به يك عادت شده است؛ به طوري كه زمان زيادي در روز را صرف گشت و گذار در اين پلتفرم محبوب مي­­كنند. علاوه بر اين، بخش زيادي از اين افراد داراي كسب و كار در صفحات اينستاگرام بوده و در تلاش هستند تا با جذب فالور و افزايش لايك واقعي اينستاگرام درآمد خود را افزايش دهند.

البته كسب درآمد در فضاي اينستاگرام، نيازمند مهارت و بالا بردن اطلاعات در زمينه تعامل با مخاطبان مي­باشد. افزايش فالوور ارزان اينستاگرام از طريق پلتفرم هاي معتبر و قابل اعتماد انجام مي پذيرد. ارتباط مؤثر با بازديدكنندگان ميسر مي­گردد و بنابراين لازم است راهكار جذب مخاطب را بدانيد تا در نهايت، با افزايش محبوبيت و جلب اعتماد افراد به درآمد برسيد. در اين مطلب به اين راهكار هاي ضروري پرداخته ايم پس با ما همراه باشيد.

توليد محتوا

يكي از اساسي­ترين فاكتورهاي رشد پيج در اينستاگرام، توليد محتواي جذاب است. به ويژه كساني كه داراي كسب و كار در اين فضا هستند بايد توجه داشته باشند كه تهيه عكس، فيلم و محتواي باكيفيت بسيار ضروري مي­باشد. در صورت عدم اهميت به اين فاكتور مهم، رشد و پيشرفت چنداني در صفحه اينستاگرام حاصل نخواهد شد. امروزه ديگر تبليغات با روش­هاي قديمي تاثير چنداني بر مخاطب نخواهد داشت و لازم است تا به كمك شيوه­هاي جديد مانند: بازاريابي محتوا، كاربران را به بازديد از صفحه كسب و كارتان ترغيب نماييد.

نسبت محتواي فروش­محور و تعاملي

يكي از نكات مهم براي افزايش لايك در اينستاگرام، توجه به نوع محتوايي است كه در اختيار مخاطبان قرار مي­دهيد. در واقع نسبت محتواي تعاملي و فروش­­محور بايد مورد بررسي قرار بگيرد. گاهي اوقات در فضاي اينستاگرام با صفحاتي مواجه مي­شويم كه تنها به فروش محصول مورد نظر تاكيد داشته و اهميتي به ايجاد ارتباط مؤثر با مخاطب ندارند! فراموش نكنيد كه بسياري از افراد تنها براي سرگرمي به اينستاگرام سر مي­زنند. بنابراين ضروري است كه 80 درصد محتوايي كه توليد مي­كنيد تعاملي بوده و تنها 20 درصد آن فروش­محور و تبليغاتي باشد.

cafemajazi.net

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: عمومي
[ ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۱:۳۹ ] [ مستر اميري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ قصد دارم مقالاتي درباره سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو بنويسم.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی