كلاس سئو يا بهينه سازي موتورهاي جستجو
كلاس درسي براي آموزش سئو و بهينه سازي انواع سايت ها

همه چيز درباره بازي پابجي موبايل

امروزه بازي‌هاي زيادي در بين جوانان و نوجوانان در حال گسترش مي‌باشد كه سرگرمي را براي‌شان رقم مي‌زند. بعضي از اين بازي‌ها در مقايسه با بازي‌هاي ديگر داراي محبوبيت بيشتري مي‌باشند، مانند بازي پابجي كه نسخه موبايل آن ساخته شده است و محصولي متفاوت با تكنولوژي بالا از آن وجود دارد. اما نكته‌اي كه اهميت دارد اين است كه خريد يوسي ، يوسي پابجي موبايل چيست؟ قيمت يوسي پابجي موبايل چقدر است؟ يوسي پابجي ارزان موبايل را از كجا تهيه كنيم؟ اين‌ها سوالاتي هستند كه در ادامه به هريك از آن‌ها مي‌پردازيم.

معرفي بازي پابجي موبايل

اين بازي در سال ۲۰۱۷ به ‌‌پديده‌ٔ جهاني تبديل شد. همچنين اين بايز كاملا رايگان مي‌باشد. شركت سازنده‌ٔ آن، اين بازي را هم براي سيستم‌هاي اندرويد و هم سيستم‌هاي آيواس و پلي‌استيشن و …طراحي كرده است تا علاقه‌مندان به اين بازي، آن را به راحتي بتوانند نصب و بازي كنند. سبك اين بازي سبكي اكشن است و بازيكنان اين بازي بايد در فضايي قرار گيرند كه به مبارزه بپردازند و از خود دفاع كنند. شركتي كه اين بازي را ساخت و طراحي كرده است، شركتي مي‌باشد كه در زيرمجموعه‌ شركت بلوهول در كره‌ جنوبي قرار گرفته است و داراي شش مدرك بين المللي مي‌باشد.

سلاح‌هاي بازي پابجي موبايل

در ادامه بايد شناخت كاملي از تمامي سلاح‌هاي موجود در بازي و همچنين نقطه ضعف و قوت آن بدانيد زيرا انتخاب درست سلاح‌ها يعني انتخاب درست يار و ياور شما در بازي كه بقاي شما را براي‌تان رقم مي‌زند. مهارت و استعداد شما در اين بازي قرار است برگ برنده‌اي براي پيروزي شما باشد، بنابراين بايد حواس خود را تماماً جمع كنيد. سلاح‌هاي يوسي پابجي موبايل به چند دسته تقسيم‌بندي مي‌شوند كه عبارت اند از تك تيرانداز و رايفل‌ها، شاتگان‌ها، تپانچه‌ها و … است كه البته هريك از آن‍‌ها تفاوت زيادي با يكديگر دارند. تپانچه‌ها و هفت‌تيرها راحت‌ترين سلاح‌هايي هستند كه مي‌توانيد در بازي آن‌ها را پيدا و انتخاب كنيد. انتخاب اين سلاح‌ها باعث نمي‌شود كه سلاح ديگري را نگيريد چون جايگاه خودش را حفظ مي‌كند و در ابتداي بازي كاربرد چنداني ندارد. برخي از اين اسلحه‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

معرفي سلاح‌هاي بازي پابجي

  • گلوله كاليبر ۴۵، جز هفت تيرهاي قديمي و كهنه به حساب مي‌آيد كه سرعت شليكش كم و خشاب‌هايش كوچك‌تر است. اما همين سلاح قديمي مي‌تواند مرگ و زندگي را در بازي به دنبال داشته باشد.
  • گلوله ۹ ميلي‌متري كه قدرت زيادي ندارد اما سرعت شليك و نفوذش بالا است و براي كشتن حريفان نيمه‌جان و ميخكوب كردن دشمن استفاده مي‌شود.

دو مورد از هفت‌تيرها را براي‌تان مثال زديم و در ادامه دو مورد از مسلسل‌ها را مثال مي‌زنيم: مسلسل‌ها بسيار سريع، تند و سبك هستند و زود جان شما را حفظ مي‌كنند. براي نبردهاي نزديك است و مسافت خيلي دور همان هفت‌تيراندازها مناسب هستند.

  • وكتور، قدرت نسبتا خوب و سرعت شليك بالا و لگد كم، اما در خشاب آن تنها سيزده گلوله جاي مي‌گيرد. شما بايد سعي كنيد دست‌تان را روي ماشه نگه نداريد چون زود تمام مي‌شود.
  • ميكرويوزي پابجي، براي بازيكن‌هايي كه داراي جليقه ضدگلوله هستند، قدرت كافي ندارد. اما براي رگبار بستن بازيكن سرگردان عالي مي‌باشد.

victorshop.net

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: عمومي
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۰:۲۰ ] [ مستر اميري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ قصد دارم مقالاتي درباره سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو بنويسم.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی