سئو سايت فروش فايل
طبيعتاً، محصولات ديجيتال ديجيتال هستند و وجود كاملاً آنلاين به اين معني است كه براي دسترسي به افرادي كه محصولات شما را خريداري مي كنند، بايد ديده شويد.
از زمان ظهور تجارت الكترونيك، بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) يك كد به ظاهر مرموز براي شكستن بوده است. اين يك تاكتيك اصلي بازاريابي است كه هر وب سايتي اگر بخواهد از طريق موتورهاي جستجو پيدا شود بايد آن را اجرا كند. اما بسياري از صاحبان كسب و كار محصولات ديجيتال و فايل اغلب نااميد مي شوند و مطمئن نيستند كه چگونه از طريق سئو به حداكثر رساندن خود را نشان دهند. خوشبختانه، ترفندهاي موثري وجود دارد كه ميتوانيد براي تسلط بر سئو سايت فروش فايل خود به بهترين شكل، ياد بگيريد.
در اين پست، راهنماي كلي از اصول اوليه اي كه براي شروع به آن نياز داريد را گردآوري كرده ايم!
بررسي اجمالي سريع
در اساسي ترين سطح خود، سئو روشي براي ارتباط افراد با اطلاعاتي است كه به دنبال آن هستند. به طور خاص، مرتبط ترين اطلاعات از طريق نتايج موتورهاي جستجو. سئو اساسا از سيستمي براي جمع آوري اطلاعات از صفحات وب در اينترنت و اجراي آن از طريق يك الگوريتم خاص موتور جستجو براي ارائه بهترين نتايج ممكن استفاده مي كند. بنابراين، اين چگونه براي شما به عنوان صاحب فروشگاه فايل ديجيتال اعمال مي شود؟
وقتي نوبت به ديده شدن توسط مخاطبان مي رسد، موتورهاي جستجو تسهيل كننده اصلي هستند. اما، با وجود تعداد زيادي از نتايج جستجوي احتمالي براي هر سؤال مشخص، چگونه ميتوانيد نويز را كاهش دهيد؟ پاسخ مربوط به رتبه بندي موتورهاي
جستجو است. براي قرار دادن سايت خود در مركز و جلوتر زماني كه افراد كلمات كليدي مختص محتواي شما را جستجو مي كنند، مي خواهيد از الگوريتم موتور جستجو به بهترين نحو استفاده كنيد و در نتيجه رتبه بالايي كسب كنيد. اين بدان معناست كه مشتريان بالقوه شما، وب سايت شما را در نتايج جستجوي خود بالاتر مي بينند و ترافيك بيشتري را به سايت شما هدايت مي كنند و در نتيجه فروش را افزايش مي دهند.
چند كلمه در مورد محتوا
قبل از اينكه وارد چك ليست سئو سايت فروش فايل شويم، بياييد در مورد چيزي كه بيش از هر چيز بايد وجود داشته باشد صحبت كنيم: محتواي خوب. شما مي توانيد تمام قطعات سئو را در جاي خود داشته باشيد، اما اگر سايت شما محتواي با كيفيت ارائه نميدهد، ممكن است ضرر كنيد. محتواي خوب شامل چه چيزي است؟ به صفحات محصول با ساختار خوب، پستهاي وبلاگ با كيفيت و ساير صفحات وب كه حاوي اطلاعات مفيد، جالب يا مرتبط هستند فكر كنيد. شما مي خواهيد محتواي شما با ارزش و آماده مصرف باشد، به طوري كه وقتي سئوي شما به درستي انجام مي شود، كار آساني است!
ايجاد يك وبلاگ و يك استراتژي بازاريابي محتوا پيرامون محصولات ديجيتال و فايل خود را در نظر بگيريد كه ترافيك بيشتري را به فروشگاه شما جذب كند. اثربخشي بازاريابي محتوا بارها و بارها ثابت شده است. اين يكي از بهترين راهها براي ارائه ارزش به جامعه تخصصي شما است و در عين حال بازديدكنندگان جديد وبسايت و مشتريان بالقوه را به همراه ميآورد. و اگر تازه شروع كرده ايد، در نقطه اي عالي هستيد كه از همان ابتدا بازاريابي محتوا و سئو را در استراتژي بازاريابي خود وارد كنيد.
هنگام ارائه ايده هاي محتوا، از خود سوالاتي بپرسيد:
نيازها و نگراني هاي مشتريان ايده آل من چيست؟
مخاطب هدف من به دنبال چه نتيجه اي است؟
مخاطبان من ممكن است به چه موضوعات مرتبطي علاقه مند باشند؟
مخاطبان من ممكن است هنگام پيگيري اهداف خود در رابطه با محصولات من با چه مشكلاتي مواجه شوند؟
چه مشاغل، وبلاگ ها و محصولات ديگري توجه مخاطبان من را جلب مي كند؟
عناصر اوليه
خوب، ما به شما معرفي مختصري درباره سئو سايت فروش فايل و اهميت حياتي محتوا ارائه كردهايم – حالا بياييد به نكات اساسي سئو در يك سطح اساسي بپردازيم.
كليد واژه ها
وقتي به سوالات موتورهاي جستجو فكر مي كنيد، چه چيزي به ذهنتان مي رسد؟ كلمات؟ عبارات؟ سوالات؟ اين پرس و جوهاي فرضي پاسخ هايي را به آنچه مي خواهيد به عنوان كلمات كليدي سئو خود استفاده كنيد را در خود جاي مي دهد. به عنوان مثال، اگر كسي بخواهد سايت شما را پيدا كند، چه چيزي را در گوگل تايپ مي كند؟ چه نوع محصولاتي را مي فروشيد؟ جايگاه شما چيست؟ اگر بخواهيد هدف سايت خود را در چند كلمه و عبارت خلاصه كنيد، آنها چه خواهند بود؟
كلمات كليدي شما بايد تا حد امكان به مشتريان احتمالي شما مرتبط باشد تا بتوانند وب سايت شما را در ميان نتايج جستجوي خود به راحتي پيدا كنند. خود را به جاي مشتري تصور كنيد و سعي كنيد مخاطبان و نيازهاي آنها را درك كنيد. وقتي به دنبال محصولاتي مانند شما مي گردند چه چيزي را بيشتر در موتور جستجو تايپ مي كنند؟ حتي خارج از مديريت سئو، عاقلانه است كه مخاطبان خود را بشناسيد، بنابراين از شركت در انجمنهاي مرتبط، گروهها و صفحات فيسبوك، يا ساير جوامع تخصصي براي كمك به جمعآوري دادهها و ايدههاي ايدهآل نترسيد.
نكته اي كه بايد هنگام محدود كردن كلمات كليدي خود در نظر داشته باشيد اين است كه هرچه تخصصي تر شويد، شانس بيشتري براي رتبه بندي خواهيد داشت. اين به اين دليل است كه كلمات كليدي معمولي مي توانند با رقابت زيادي همراه باشند. به عنوان مثال، كلمه كليدي "گل" به اندازه كافي كلي است تا براي هر چيزي كه مربوط به طراحي گل، فروشگاه هاي گل، الگوهاي گل، عكاسي از گل و اطلاعات گياه شناسي باشد، نتيجه بگيرد.
منبع: https://nabzemarketing.com/
بازدید: